KatraN-318

16th Feb 2021, 3:56 AM

Average Rating: 5

Rate It:
KatraN-318

interact Donate Patreon TWC-vote Twittr Discord

Author's Comments:

Reply Edit Delete -JoKeR-, 16th Feb 2021, 3:56 AM

HAHAHA finally the next page.

I got some good support during my streaming again.
Therefore less typos. *YAY*

User's Comments:

Reply Edit Delete shamest, 16th Feb 2021, 6:40 PM

rock and a hard place
Kie-Pur is overthinking the situation. They need to get out of there. They are trapped and on defense. Not sure Nirrod can take another beating like a second time. In their favor, I do not think either guard is that into their jobs.

ROFL the mental reactions Nirrod has.

Reply Edit Delete -JoKeR-, 20th Feb 2021, 2:32 PM

@shamest
Give him time. It's the first time he has to use his art to defend/protect others. before that he was alone (except for the place where he lived before).

@Chains
he doesn't like to fight that's for sure.

@oplk
Someone has good eyesight (^__-)

@Windy & shamest
I'm glad you like those little emotion reaction panels ...They are taken from the former printed version of Katran (and updated o'course).

Regarding the Katarak crystal ...no it's not sentient.
But (About Katran: the Katarak crystals) They are keyholes.
Hm ...but who has the keys?

Reply Edit Delete Chains, 16th Feb 2021, 7:28 PM

Yeah, I get the "only use your martial skills to defend yourself" mentality, but sometimes it is necessary to employ more of a "active defense" to actually protect anyone.

On the other hand he is still a kid, and might very well be as scared of hurting others as he is of getting hurt.

Reply Edit Delete oplk, 19th Feb 2021, 5:20 PM

he is young he will learn.

but what is glowing in the last panel?

Reply Edit Delete Chains, 19th Feb 2021, 5:54 PM

That, OPLK, is the bright, shining light of SHENANIGANS!

Reply Edit Delete shamest, 19th Feb 2021, 6:09 PM

Missed that OPLK
Missed that. Good catch OPLK. That is coming from about where Nirrod's crystal and or right hand is. He's activating his magic without trying. Man, When this kid learns to control his skill, he will have nothing to fear. These two are an awesome team in the making. I am waiting for a team-up with the other two. I think the crystals may be sentient

Reply Edit Delete Windy, 20th Feb 2021, 8:20 AM

I can't get over how wonderful all of Nirrod's expressions are, haha. Especially the comical little rock panels.

Reply Edit Delete shamest, 20th Feb 2021, 3:10 PM

Key holder
Hmm, Nirrod isn't aware of what he is doing on a conscious level.

Reply Edit Delete shamest, 27th Feb 2021, 12:21 AM

Wrong crystal
That was his crystal he found?

Reply Edit Delete -JoKeR-, 3rd Mar 2021, 5:30 PM

Yes...
it was.
He even says it.

Reply Edit Delete shamest, 4th Mar 2021, 12:26 AM

just making sure
Just making sure ;) So as the owner is I am assuming he is the keyholder too

POST A COMMENT

-GUEST COMMENTS ACTIVE-